dinsdag 23 november 2010

ben ik weer

van een hele tijd weg te blijven.
Ik was er wel gewoon, maar had geen behoefte om te schrijven. Zat teveel in de knoop met mezelf. En nog ben ik er niet helemaal.
Maar mis het schrijven wel, dus we gaan weer een poging doen.

De winter kondigt zich aan, en dat is koudddddd maar ook leuk. Sinterklaasfeesten is een van de leukste feesten vind ik. En nu moppetoet 20 maanden is mag de sint van mij ook weer op visite komen. Ja het is een gigauitgaven: 50 euro voor een kwartier, maar die gezichtjes van de meiden zijn onbetaalbaar. Zoooo leuk. Ik ben helemaal klaar. Ik heb veel ingekocht bij de action. Echt een aanrader. Aan mijn schoonfamilie heb ik gevraagd of ze hun deel bij elkaar willen leggen en dan voor beide meisjes 1 glijbaan willen kopen, en dat is gebeurt. Nu staat er een grote doos in de tuin tegen de muur en die meiden is het nog niet opgevallen ;-)

Vorig jaar wilde moppie al heel graag een gitaar, en nu krijgt ze er een. Wat zal ze blij zijn. Ook heb ik een memoryspel: jakkybak kippekak gekocht. Erg leuk. Mijn moeder, zus en zwager, broer van mn lief met zijn vriendin en schoonouders komen het feest vergezellen. Ik maak als vanouds uiensoep, en we gaan kaasfondeuen.

volgende keer zal ik een recept plaatsen, mn kleinste moppetoetjes word wakker, die is niet lekker. Tijd van het jaar he, verkouden, koorts oorpijntjes. Zielig hoor. Maar ook dat komt weer goed ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten