zaterdag 26 maart 2011

Alles gaat goed

Afgelopen zondag is mijn moeder weer naar huis gegaan. Het gaat erg goed met haar. Ze heeft het gelukkig naar haar zin gehad bij ons, en heeft heerlijk kunnen uitrusten. Gelukkig maar, want af en toe vond ik het wel zielig voor haar dat het af en toe een drukte van jewelste hierin huis was. O.a. ook omdat kleinste moppetoet een aardige volume kon opzetten.


Helaas heeft kleine moppetoet alweer oorontsteking. Wel hebben de dames vorig weekend heerlijk verwend, want ze hebben hun verjaardag mogen vieren. Ze zijn precies 3 weken na elkaar jarig. Vorig jaar had ik het appart gevierd, want toen werd kleinste mop 1 jaar en dat vond ik wel een eigen feestje waard. Nu krijgt kleine madam van 5 een echt partijtje. Ze mocht 4 kindjes uitnodigen, en ze heeft 3 meisjes en een jongetje. We gaan het thuis vieren. Dat vind ikzelf altijd zo gezellig. Koekhappen, stoelendans, spijkerpoepen, sminken en ik ga voor ieders een keukeschort naaien van een witte katoenen lap, en daar kunnen ze dan met textielstiften op tekenen en als die klaar zijn dan mogen ze die aan trekken en dan gaan we zelfgemaakte cupcakes versieren.

Ja, ik heb er zin in. Ik hoop de kindjes straks ook.
prachtig he, zo een mooi lentezonnetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten