dinsdag 18 januari 2011

Puinhoop? Nee het zijn allemaal ideeën

De huiskamer is een grote bende. Overal liggen stofjes, stukken kleding en lint. De naaimachine staat op tafel, scharen ernaast. Ik ben een echte chaoot. Maar het voelt zo heerlijk als ik aan het naaien ben. Ondanks dat er allemaal lijstje afgespeelt word in mn hoofd met wat ik allemaal nog moet doen: de was opvouwen, strijken, vaatwasser uitruimen, eten voorbereiden enz. enz.

Ze zeggen dat ik perfectionistisch ben. IK? Ik vind van niet, ik ben een rommelkont, een chaoot. Ik houd van lijstjes, maar het nalopen ervan ontbreekt nog weleens.
Nu ik een nieuw doel heb: ik wil met mijn zelfgemaakt freubelfrutsels op de braderie gaan staan. Dat mag, want ik heb een kvk-nummer. Daar kwam ik laats achter toen ik aan het kletsen was met een dame van de organisatie van een rommelmarkt.

Nu ben ik tasjes aan het maken van gebruikte kleding. Echt über-cute al zeg ik hetzelf. Mensen kunnen iets orgineels kopen, ik heb plezier in het maken ervan en het is nog gerecycled ook, dus goed voor het milieu ;-)
Het tasje is gemaakt met een tutorial van deze link:http://www.dana-made-it.com/2008/07/tutorial-hobo-sack.html

Het officieel een kussentje en de applicatie komt van de action.

O,ja. Als ik denk: wat een puinhoop.... Dan denk ik aan een uitspraak wat ik eens op de tv had gehoord: het zijn alleemaal ideeën wat er liggen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten