donderdag 26 januari 2012

Ik krijg hulp bij mijn administratie. Er komt iemand langs die me gaat helpen. Een steuntje in de rug, Dat is ontzettend fijn.

Vera is weer bij de kno geweest en ze is voor het eerst goedgekeurd. Ze heeft 'schone' oortjes. En de buisjes zitten er nog in. Zekf heb ik iets van 3 weken een dicht oor gehad, en ik kan je vertellen dat het vreselijk is. Je leeft echt in een coconnetje.

Ik heb van de ambulante hulp een dvd gekregen van lott.e en ma.x google er maar eens op zonder de puntjes dan :). Dat is een dvd met gebarentaal. Op kinderelijke wijze leren de kinderen gebaretaal, en zelf natuurlijk ook. Heel fijn, en ook heel jammer dat ik dit niet eerder heb gehad. Maargoed, dat is altijd achteraf gel*l. We zijn er iig blij mee.

Tevens heeft zowel de ambulante hulp en de logopediste een mailtje gstuurd naar de organisatie voor peuterspeelzalen en als het goed is dan zal ze voorrang krijgen.

Ze zal het vast naar dr zin krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten