woensdag 29 juli 2009

Gek genoeg

Vandaag had ik een intake voor een cursus, en ja! Ik mag meedoen. Ik ben te erg genoeg om me gewoon zo door te laten modderen.
Het is triest met me, ik weet dan ook eigenlijk niet of ik er blij mee moet zijn ( want je doet natuurlijk niet zomaar mee aan de cursus).
Maar ik ben wel blij hoor. Wie weet word het nog wat met me. Ik ga een cursus doen over met geld omgaan.
Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn, of er leuke mensen bij zitten, of ik er wat van zal opsteken.
Ze vroegen wel of ik er moeite mee heb op in groeps verband deel te nemen.
Ach, als ik eenmaal iemand ken dan zit het wel goed, maar ik moet altijd eerst even de kat uit de boom kijken. En ondanks dat ik verlegen ben, en gauw rood word, heb ik gemerkt dat ik in de loop der jaren het kaas niet van mn brood laat eten. Ik ben recht voor zn raap, en soms schrikken mensen daar van. Op dat moment haal ik mn schouders op, maar diep van binnen maak ik me DRUK.
En voor deze 'afwijking' ga ik ook in therapie.
Tjee zeg, als ik dit zo terug lees, zou je bijna echt denken dat er een steekje bij me los zit ;-)

Deze week heb ik het vreselijk druk. ondanks de vakantie van manlief, die heerlijk 3 weken vrij is.
Ik heb afgelopen zondag op de rommelmarkt gestaan, en heb welgeteld de kraam eruit en 50 cent!!!!
Nu heb ik bijna alles op internet gezet, en ondanks dat het best een werk is, heb ik toch al wat verdient. Leuk hoor.
En ik laat het staan tot volgende week woensdag, en dan breng ik het naar de kledingbank. Ben ik ervanaf en hun zijn er blij mee, en ik heb nog wat verdient ook.

30 Juli begin ik met de therapie. Spannend hoor. En de cursus begint pas eind augustus.
Nu ga ik heerlijk naar mn bedje, had onverwachts een drukke avond. Onze 2 katten zijn naar onze tante gegaan, en ik had haar al gewaarschuwd dat de dunne een kleine doerak is, en ja hoor hij was in een onbewaakt ogenblik naar beneden gevallen. Iedereen zoeken, maar tervergeefs. Toen ik het 's avonds hoorde van mijn schoonmoeder ben ik ernaartoe gereden metvol goede moed om die kat terug te vinden. Ik ken m wel een beetje ;-) En ja hoor, in een hoekkie in de kelder zat die kleine boef. O o o, wat was mijn tante blij.

*gaaaaaap* En nu naar bed, droom zachies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten