vrijdag 13 mei 2011

Drukke week

Het was een hele drukke, maar lekkere week. Ik heb als vanouds mijn ritme kunnen aan houden in het huishouden. Ik heb via babyfly 'geleerd' hoe ik het beste mijn huishouden kan runnen. Het geeft me lijdraad en dat vind ik erg prettig. Ik heb heel lang niet kunnen door verschillende redenen, ik deed welke elke ochtend de bedden opmaken, toilet schoonmaken, afwas, de was, en stofzuigen, en hier en daar wat schoonmaken, maar nu ik weer in mn ritme kom is dat wel erg lekker.

Helaas had vera vandaag weer pijn in haar oortje, ze gaf het aan door met haar handje op haar oortje te leggen en auw te zeggen, ook was ze een stuk mopperiger dan de laatste tijd. Ik ben deze week weer bij het audiologischcentrum geweest en haar gehoor is wel verbeterd maar nog niet zoals het hoort, letterlijk en figuurlijk. Ik moet met haar weer naar de KNO en dan weer een traject in. Tis zo zielig. Ik wou dat ze er eens wat op verzinden, op ooronstekingen.

Ik heb ook veel gewerkt deze week en veel visiete gehad. Woensdag was er een vriendinnetje van suus komen spelen en mijn nicht met haar kind was er ook. Een gezellige boel buiten met die kleine meiden.

Vandaag zijn we bij de maatschappelijk werker geweest. Wat zal ik erover zeggen... Hij wist niet zo goed wat hij met ons aanmoest, hij vond wel dat er wat veranderen moet, maar hij vond ons nog zo aardig naar elkaar... haha, dat is dan wel weer comiesch. Toch moet er echt wel wat veranderen, ik wil graag dat als ik aangeef dat ik ergens mee zit, ik ook emotioneel gesteund word. We zullen het zien en beleven.

Ik ben deze week over mijn budget heen: €4.-. En ik moet dit weekend nog boodschapjes halen. Ik zal zo eerst eens kijken wat ik nog in de vriezer heb liggen, dan hou ik het mischien een beetje laag. Wel heb ik veel dingen moeten halen deze week, zoals luiers, schoonmaakdoekjes en nog een aantal dingen waar ik even niet zo snel op kom, maar dat dan wel aardig aantikt in je budget. Hopelijk gaat het volgende week weer beterder.
We doen ons best.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten