maandag 9 mei 2011

Nieuwe week

En toen was het weer 'gewoon'. Wat jammer. Ik geniet er altijd van om heerlijk rustig aan wakker te worden, niet te hoeven haasten want er moet er natuurlijk eentje naar school. Maar gelukkig vind zij hetzelf heerlijk om naar school te gaan en vroeg bij elk naar bed gaan ritueeltje of ze morgen weer naar school mocht ;-)

Joan is werken, Bjorn zit op de boot, Suus zit op school en Vera ligt in bed. Mn nichtje is vanochtend even langs geweest om een bakkie te doen. Haar kleine meisje moest een paar uurtjes wennen op de creche. Altijd spannend voor een beginneling moeder en helemaal als ze nog zo klein zijn: 4 maandjes.

Ik heb een heerlijke moederdag gehad. Mijn eigen moeder heeft van zaterdag op zondag bij ons geslapen want zondag zijn we op de rommelmarkt gaan staan. Joan en Suus hebben een heerlijk ontbijtje voor ons gemaakt en van Suus kreeg ik een potje met aarde met bloemzaadjes met een briefje erbij: dit bloementuintje is voor jou, omdat ik zoveel van je hou. Schattig he. En van Vera had ik een neproos gekregen met oorkonde dat ik de liefste moeder ben van de hele wereld, lief lief lief. Van Bjorn heb ik wel een heel vet kado gekregen: Twee kadobonnen van de V&D van €50,- per stuk, een hunkermolenbon twv € 40,- en een cd van de soundtracks van gooise vrouwen. Ik was helemaal perplex. Echt heel veel. En ik mag er alleen maar dingen van kopen voor mezelf. Dus dat gaat ik ook doen, ik vind het zo tof van hem, al vind ik het wel heeeeel veeeeel geld.

Gisteren zijn we na de rommel markt bij mn moeder blijven eten. We hebben cinees gehaald. Ze heeft een uitje van ons gekregen. Ze mag samen met mijn zus naar een kaasproeverij. Ze houden beiden erg van kaas, en ook al is mijn zus mijn moeder niet, ze staat altijd voor ons klaar. Ze krijgen allerlei kaasjes te proeven en er word over verteld onder een glaasje port.

Op de rommelmarkt heb ik nog een paar jurkjes gescoord voor een euro per stuk. Helemaal leuk vind ik dat. Bij ons word de kleding ook voor een euro verkocht, maar soms schrik ik ervan wat mensen voor hun 'rommel' vragen. Dan kun je het beter op marktplaats zetten, dan vang je er veel meer voor. Er hing namelijk een tweedehands jurkje van een of ander merk die 10 euro koste, ik vond het nogal wat. zelfs in de out-lets van bepaalde sites ben je nog goedkoper en dan heb je het nog nieuw ook.

Ik ga nu mijn meisje uit bed halen en dan nog wat doen in huis, en dan toch maar de papieren in orde maken voor de sanering. Ik twijfel er nog zo over. Ik vind het doodeng hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten