maandag 2 mei 2011

Zuchttttt, wat een speelgoed

Ik ben met vanalles bezig.
Schilderen, opruimen, wat een troep heeft een mens. Het is een grote bende op het moment. De hal is wel heel mooi geworden. Ik heb het maar gewoon creme gehouden. En nu wil ik de berging inruimen. Daar komen de schoenen, jassen, speelgoed en dergelijke te staan. Het speelgoedkastje in de huiskamer heb ik ingepikt voor in de hal voor de schoenen van de meiden. Het speelgoed ben ik dan ook aan het uitdunnen. Maar waar moet ik beginnen?? Het is zoveel, en ik vind alles nog zo leuk voor ze. Ik hoorde van de week op tv bij een of ander programma dat de kinderen 5 stuks speelgoed mag blijven in de huiskamer per kind. Dat blijft er weinig over denk ik. Maar ik ga het proberen. Ik denk dat ik kies voor het keukenspul, poppenspul, de muziekkist, playmobielhuisjes, boekjes, puzzels, knutselspul, dorarugzak, speelgoedkassa en de blokkendoos. Zo dat lucht op in mn hoofd ;-)

De rest zoek ik uit wat ik wil houden en dat doe ik in de kelder ( is maar een halve meter hoog hoor ;-)). En de rest op de rommelmarkt.
Ja, dat ga ik doen, en wel nu. Nadat ik de afwas heb weggewerkt. Maargoed, daar hebben we truus voor...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten