maandag 2 mei 2011

K.oninginnedag

Welcom volger ;-) altijd leuk.

We hebben een heerlijke koninginnedag gehad. We hebben gevaren door de A.msterdamse grachten. Prachtig weer, leuke sfeer, lekker eten en drinken, mn kinderen om me heen, bjorn heeft gevaren, die werd 'gek' van zn ooms, de een is een rustige vaarder dus zei regelmatig dat hij rustig aan moest doen, en de ander is een doordouwvaarder, hij zit zelf op de rondvaart, en zei dus regelmatig dat hij moest gassen. Maar hij heeft het keurig gedaan en een hele ervaring rijker. Op zo een dag moet je lekker relaxed varen, niet druk maken, want het is al druk genoeg. Wat mij ontzettend verbaasd is dat er mensen met hun benen buitboord hangen, hangen op de reling houden en kinderen zonder zwemvest meevaren. Mensen die andere boten afhouden is ook zoiets. Het is gevaarlijk, ijzer geeft niet mee, je kunt zo je arm breken. Maargoed, het was verder een heerlijke dag.

Tot ineens de sfeer van joan omsloeg. Hij had een borrel op, en drank is een praatvloeistof. Eindelijk kwam er vanalles uit. Ik persoonlijk vind het maar stom dat wanneer je drank op hebt je dan pas gaat praten. Maar er is toch een en ander uitgekomen. Ik ben er nog niet klaar mee. Hij is een lieverd en een schat, lief voor de kinderen, alleen voel ik me niet lekker in onze relatie. Ik hoop dat de maatschappelijk werk zijn werk doet. Zodat we er samen uit kunnen komen.
Het is mischien ook wel 'jammer' dat ik 9 jaar alleen ben geweest met mijn zoon, ik ben erg zelfstandig en joan komt zo uit moeders nest, heeft 3 jaar op zichzelf gewoont en kwam toen bij mij. Hij zegt niet te kunnen veranderen, dat ik hem niet moet willen veranderen. Ik vind dat je met elkaar moet meegroeien. Nou we zien het wel.

Verder heb ik nog ruim 15 euro over van het weekbudget tot morgen. Maar vandaag heb ik geen booschappen nodig, dus dat hebben we heel goed gedaan. Komt natuurlijk bij dat we een dag soep hebben gegeten uit zak, een dag zuurkool uit de vriezer en op koninginne dag zijn verwend op de boot door mijn zus. Dit geld leg ik appart. Ik wilde er gisteren eigenlijk friet en vette hap van halen,maar bjorn die heeft macaroni gemaakt. Wat een heerlijk ventje. Echt een schat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten