zondag 2 oktober 2011

En dan is het stil, maar druk in je lijf. Heel raar hoor. Tis gewoon ff wennen.
Afgelopen donderdag is hij begonnen met het schoonmaken van een huisje waar hij tijdelijk in kan. 's avonds was hij gewoon hier, terwijl ik zoiets had van hup, ga die woning verder schoonmaken, hij wilt dit weekend de kinderen. Een heel vervelend gevoel, je bent van elkaar af, maar je bent bij elkaar, supergejaagd gevoel. Vrijdag is hij verder gegaan met schoonmaken en om 2 uur was hij weer hier. Toen heb ik hem terug gebracht met de rest van zijn spullen wat hij had ingepakt. Suus is bij hem gebleven, die vind het maar spannend. Ze is er ook te klein voor om te begrijpen wat er werkelijk aan de hand is.
Dinsdag heb ik aan haar verteld dat papa even ergens anders gaat wonen omdat papa en mama steeds een beetje ruzie hebben. Al is het een verkeerd woord want er is nooit ruzie, soms een kleine woordenwisseling maar de kinderen hebben dat niet meegemaakt. Wel zullen ze absoluut de sfeer hebben gevoelt want kinderen zijn net kleine antennes.e voelen vanalles, maar kunnen het niet benoemen. Daarom vond ik het ook zo een eyeopener toen suus met en tekening van een boze papa thuis kwam. Ja, idd, papa zit vaak met een sjagerijnige snoet op de bank tv te kijken.

Gistermorgen heb ik vera naar papa gebracht en gelukkig moest ik de hele dag werken. Nou heb ik zat te doen hoor, maar het is gewoon stil in huis. Zo een gejaagd gevoel door je lijf heen. Moeite om te ontspannen. Dus ik heb gisteren mezelf een avondje film beloofd met thuis bezorgd eten. Nou het eten was goor en de eerste film viel tegen, die heb ik halferwegen afgezet. En de 2e film ging wel. Er stond bij dat het drama was en het was meer triller en daar houd ik niet van. Ik had een film willen zoals ps i love you. Lekker janken enzo.

Vandaag ga ik lekker rommelen in huis. Mn moeder komt langs. En vanavond haal ik de kids op en breng ik de laatste spullen naar hem.
Er moet nog veel geregeld worden wat betrefd papierwerk. tjonge wat komt daar veel bij kijken zeg. Maar ook dat gaat me lukken. Girlpower!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten