donderdag 20 oktober 2011

Tjeeemig wat hebben die meiden een kleren zeg. Veel gekregen en soms gekocht op rommelmarkten en kringloop winkels. Heerlijk vaind ik dat. Ze zie er ook altijd leuk uit al zeg ik zelf voor weinig geld. Wat ik wel nieuw koop zijn ondergoed en schoenen. En haarklips en dergelijke. Ik ben gisteren bezig geweest met de kleren uit te zoeken. Veel gaat er naar de loods wat er nu niet gedragen word en er gaat een zak naar mn nichtje. Ik heb veel zetjes gemaakt, want ik kan zo uuuuuuren voor de kast staan wat ik ze al eens aan ga trekken, en nu kan ik meteen een zetje uit de kast plukken. Van de dingen waar meerdere zetjes mee gemaakt kunnen worden heb ik stapeltjes appart. Ik moet voor Suus nog hempjes en sokjes kopen en voor Vera sokjes en een blauwe mayo. Ik heb een allerschatigst gebreid jurkje van de hema geschoord bij een 2e hands winkeltje, daar zitten blauwe balletjes op en daar wil ik een blauwe mayo bij. Gaat vast lukken, het is weer tijd voor mayo's.

Vandaag was ik kinderenvrij, het is papadag en morgenavond na het eten haal ik ze weer op. Ben nog wel wat zoekende met mn 'vrije' tijd. Ik heb wel gewerkt vandaag, snel een pizza gegeten en toen heb ik nog even gewerkt. Mn zus vroeg of ik even langs wilde rijden, ze had biefstuk voor me. Lekker hoor, echte verwennerij. Die eet ik morgen lekker op.

Morgen komt Bjorn ook weer lekker thuis het weekenden zn meisje komt ook mee. Die blijft ook het weekend slapen. Dit weekend ga ik ook met Vera haar bedje in elkaar zetten, jaja het wordt tijd voor een maatje groter. Leuk hoor. Ben benieuwd hoe ze het zal vinden.

Ik was en eigenlijk nog steeds op zoek naar een buikkastje. Helaas zijn die behoorlijk duur op marktplaats. Nu heb ik een ander schattig kastje gescoord bij de kringloop voor 12,50. Ook leuk. Maar heb toch mn zinnen op het buikkastje gezet. En uiteindelijk zal ik die ook wel krijgen. Dat zit namelijk zo. Een poosje geleden vertelde mijn oma dat ze zo een kastje weg ging doen. Niet wetende dat ik nu zo een kastje wil hebben want ik had hem met alle liefde gekregen. Ze vond het ook jammer toen ik er laatst voor belde het kastje al weg was. Ze zei tegen me dat als ik een ander kastje kon regelen haar buikkastje mocht nemen want ze heeft er nog een staan. Die heeft ze al jaren, en die is ooit van mijn moeder geweest. Ik zei dat ik dat niet wilde, want hij hoort bij haar en ik heb dan het gevoel dat ik haar spullen 'weggaap' en dat wil ik niet. "nou", zegt ze "dan krijg je m wel als ik er niet meer ben". En dan met zo een heerlijke Amst*rdamse toon eronder :-)
Nou Oma, das een deul, ik hoop dat ik nog heel lang op dat kastje mag wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten