zondag 16 oktober 2011

Gisteren heb ik via gratisoptehalen.nl een bed opgehaald. Helemaal de goede maat. Ben er erg blij mee. Ook de gastvrijheid van deze mensen, en helemaal dat het mensen zijn die redelijk bekenheid hebben. Ik durf het niet zo goed neer te zetten in verband met hun privacy, maar ik vond het supergaaf!! Mijn dag kon niet meer stuk.

Dit weekend is het ook papaweekend. Ik had grootste plannen in huis, maar eigenlijk heb ik alleen maar het bed opgehaald en de kleren uitgezocht voor de meiden die in de loods staan. Daar heb ik alle kleren staan die te groot zijn voor ze, en 2 keer per jaar haal ik daar kleding uit. Dat is wel lekker, want er zaten redelijk wat kleren bij voor de winter.

Dat ga ik vandaag wassen en de kleing uit de kasten ook even opruimen en sorteren. En wat ik dan over heb gaat naar mijn nichtje, die heeft ook een meid en heeft het ook niet breed.

Verder had ik nog de planning om mn trap te gaan schilderen, maar ik denk niet dat dat m word vandaag. Even uit mn systeem zetten.
Ik ben best wel moe. Ik wil zoveel dingen doen, en in mn hoofd is het zo druk. Ik moet weer even leren te ontspannen. Komt allemaal goed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten