vrijdag 29 april 2011

weekbudget

Ik heb nog 35 euro over tot dinsdag. Daar zijn boodschppen voor gehaald en voor 7,50 monspoeling bij de apotheek want die word niet vergoed. Wel de zakjes ibroprufen. Ik twijfelde of ik die 7,50 van het weekbudget af zou halen of niet, maar ik heb het gewoon gedaan en ik zie wel of we uit komen.

Gisteren is Joan geholpen aan zijn kiezen, 6 zijn er getrokken onder een licht roesje. Hij moest er om 11.00 zijn en om 16.00 kon ik hem ophalen. Ik had er niet aan gedacht dat hij natuurlijk vloeibaar moest eten, dus had ik na mijn werk ( ik werk ook savonds) vla, drinkyoghurt en kwark gehaald. De AH had een aanbieding de 2e halve prijs. Toen ik onderweg naar huis reed bedacht ik me dat ik nog steeds duurder uit was als wanneer ik het van dzh-merk had genomen. Die zijn ook lekker en vele malen goedkoper dan optimel. Ach, volgende keer beter opletten.

Gisteren wilde ik zelf soep maken, maar het was daar veel te laat voor, dus trok ik een zak soep open van unox. Die had ik ontvangen van B.uzzer. Het is best lekkere soep, maar alleen erg zuur. Dus met een flinke scheut slagroom was het best te eten. Scheelt ook weer in de portomonee.

Gisteren had ik 1 klant, maar al gauw werden dat er 2 meer. Dat is fijn, want van die twee extra klanten ga ik het geld gebruiken voor verf. Ik dacht dat ik nog genoeg had, maar ik heb verschillende leftovers, en dat vind ik niet mooi. Bij de a.ction heb je ook goeie verf. Het schijnt een nep merk te zijn van sikkens geloof ik, dus dat zit wel goed.

Ik twijfel of ik de hal creme laat of dat ik een muurtje lichtrose doe. Leuk lijkt me dat een beetje kleur in huis. Ik heb nog over van suus haar kamertje, dus als ik dat meng met wat wit wat ik ook nog over heb heb ik genoeg, en hoef ik geen geld uit te geven ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten