donderdag 24 november 2011

gisteren heb ik van mn nicht een tas met kleding gekregen voor Suus :)

vandaag heb ik van mams een tas met boodschapjes gekregen met lekkere dingen voor de sinterklaas.

Van de buren heb ik een doos eieren bij de boer vandaan gekregen, altijd lekker.

Her en der heb ik stickers gekregen voor de actie van de A.H.

Van de juf heb ik een zakje met zelfgemaakt pepernoten gekregen voor de hulp die ik had gegeven met knutselen in de klas, erg schattig



Aan mn nieuwe buurjongetje heb ik een tasje met verzorgingsspulletjes en slabbertjes gegeven en aan zijn mama en papa een fles boswandeling ;)en aan zn broertje een dvd van c.oole piet.

2 opmerkingen:

  1. Het is zeer belangrijk om met een scheiding een goede en warme familie/vriendenkring te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is absoluut waar. zowel voor de kinderen als voor de beide partijen. gelukkig weet ik dat hij word opgevangen door zijn familie, en gelukkig kan ik bij mijn familie en vrienden terecht. en soms voel je je toch nog eenzaam, maar dat geeft niet, dat voelde ik me de laatste 2 jaar in onze relatie ook vaak...

    BeantwoordenVerwijderen