donderdag 24 november 2011

Vandaag ik heb ik de auto eens door de wasstraat gegooid. Ik wilde haar graag zelf wassen, maar het kwam er maar niet van. Morgen krijg ik nieuwe winterbandjes eronder, en dus moest ze wel schoon. Staat wel zo netjes. Ook maar meteen de binnenkant even gezogen.
Vandaag ook boeken bij de bieb opgehaald die ik had gereserveerd. Het gaat over a.d.d. Het eerste boek vind ik al erg leuk. Ik herken mezelf er zo in. Ik ben een onwijze chaoot gemengd met een flinke dosis perfectionisme wat lekker haaks op elkaar staat en daardoor mezelf vaak tegenwerk. En ik hoop in een van deze boeken een techniek te vinden waarbij het wat rustiger word. Een ding vond ik al erg leuk: een bak met wieltjes eronder, en dan van die hangmappen erin. En daar je administratie in doen. Ben je klaar, schuif je m zo aan de kant. Lijkt me erg ideaal.

Verder heb ik het korreltje binnen voor Vera van de homepaath. Morgen ga ik ermee beginnen.
En ik heb een afspraak gemaakt met een chiropractor. Mn zus heeft er erg baat bij. En ze kwamen op het onderwerp ooronstekingen bij kleine kinderen. Ik pak nu alles aan. En ze krijgt al een poosje minder melk van me. Ze heeft idd minder ooronstekingen. Of het aan de minder melk ligt of aan de buisjes weet ik niet. Maar dat zeg ik: ik pak alles aan. Ik wil dat me meisje lekker groot wordt, zonder last te hebben vaan haar oortjes. Het is gewoon vreselijk om je meisje in pijn te zien. Niet kan praten, gefrustreed is omdat mama haar niet altijd begrijpt. Huilt omdat ze boor, gefrustreert, pijn heeft, niet lekker in haar velletje zit. Heb er nu echt genoeg van. En van de instanties hier kun je niet veel verwachten dat ze je helpen. Dus ga jezelf maar op zoektocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten