dinsdag 22 november 2011

OEH, wat ben ik boos en teluergesteld :(
Vorige week kreeg ik te horen dat joan zich hiet niet welkom voelt. Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant volet het als een uitlokkertje. Ik doe niet anders dan dat ik al deed. Ik doe iig normaal tegen hem. Vanochtend heb ik hem gebeld om te vragen of hij nog van plan was te komen omdat hij zich niet op zn gemak voelt, en hij ook niet hoeft te komen. Ik kreeg boos te horen of ik het dan aan de kinderen wilde vertellen. Ik ben er echt verbaasd over. Lijkt mij dat je dan toch zegt: nee hoor, ik kom voor de meiden, ik zet mn gevoel opzij??? Maargoed, ik zal wel anders denken en er tegen aan kijken. Ook kreeg ik te horen dat hij persee de pasjes terug wilt van de bank. Nu is het zo dat we hebben afgesproken dat hij me zou helpen financieel. Ik doe toch altijd de administratie, nu wilde hij dat zelf doen. Van mij krijgt hij ze terug aan het eind van het jaar. Hij kan mooi de pot op. Hij heeft zo opgehangen, terwijl het gesprek niet eens zo heet was. Vanmiddag tegen de avond heb ik hem weer gesproken en hij wilde graag zijn eigen adminitratie doen, en zn pasjes terug, en en en. Toen ik zei dat hij u wel ineens heel veel praatjes had zei hij dat hij van zn fouten had geleerd. Ik zei dat ie een beetje te laat was :)
Brrrr, ik voel me zo in het ootje genomen. Waarom kan hij nu niet eens eerlijk zeggen wat er op zn hart ligt. En ik vind het vervelend dat ik het gevole heb dat het niet zijn eigen woorden zijn. Ooooh, ik heb zo een gevoel dat er nog een staartje komt dankzij een of andere bemoeial. Hij heeft geen enkele ruggengraat. De reden dat we nog even samen doen van ons geld ligt gewoon aan het feit dat ik dan geen uitkering hoef aan te vragen, want dat wil ik niet. Ten eerste wil ikzelf voor mn eigen kunnen zorgen, en ten tweede zullen ze hem dan leeg trekken. Straks hoeft hij alleen maar allimentatie te betalen voor de meiden. En als ik een uitkering aanvraag dan krijg ik niks en de gemeente zal aan hem partnerallimentatie vragen voor alle 3 de kinderen. Dan houd hij helemaal niks over.
Oja hij zei ook nog dat hij dan zn pasjes zou blokkeren... Vind ik knap, want ik zal daarzelf bij moeten zijn want het is een en of rekening. En wettelijk gezien is hij nog steeds financieel verantwoordelijk voor ons.

Zo, dat is eruit. Ik probeer het echt allemaal zo goed mogenlijk voor ons samen te regelen, maar hij maakt het me wel moeilijk hoor. Wat een drama. De buurman was laatst bij hem en toen vertelde hij dat joan al zeker 3 kwart fles drank had leeggedronken... Sorry, maar dat moet ie zelf weten, als ie het maar niet doet wanneer de kids bij hem zijn.

Tis wel heel zielig, Vera kan niet meer naar het toilet als ze bij hem is geweest. Ik denk dat het de zenuwen zijn die dit veroorzaakt, of mischien teveel snoep... Bah, heb hier helemaal geen zin is, wil juist dat mn dametjes gelukkig zijn. Ik heb de homeopaath gebeld en die stuurt een korreltje op. Hopelijk werkt het snel.
Nou, ik ga maar weer eens aan de administratie. Die lag al een paar weken naar me te lonken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten