woensdag 9 november 2011

Hierbij mn eerste blogje over wat ik gekregen heb.

ik vind complimentjes ook iets krijgen. Daar voel je je blij van.
Ik krijg dagelijks te horen van Suus dat ze me lief vind: mama, ik vind je lief :) zo schattig. En ik kreeg zomaar ineens kussies van Vera.

De afgelopen week heb ik van een moeder van school een zakje macaroni-ovenschotel gekregen, en twee kinderstoeltjes.

Van mn zoon heb ik een bos bloemen, een doos foreroroche en hulp met schilderen gekregen.

Van mn moeder heb ik een tas vol boodschappen gekregen en geld voor pasfotos en idkaart voor mn dochters.

bij een pot verf kreeg ik de 2e gratis.en stokjes om te roeren

van een vriendin kreeg ik een zak vol kleren voor een andere vriendin.

verder weet ik het even niet, dit was alles van de afgelopen week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten