vrijdag 11 december 2009

Gezellig rommelig

En zo is het opgeruimd, en zo is het een puinhoop. Als je stiekem naar binnen kon gluren, schrik je je een ongeluk. Overal waar je kijkt is het een bende. Ik ben boven bezig met de bovenraampjes te bekleden met verduisteringsstof boven de deuren. Als het licht in de bovenhal aan is dan zijn alle slaapkamers verlicht, en dit vond ik wel een superoplossing.
Mijn man is voetbalsupporter van een bepaalde club. Wel een hankbank aanhanger hoor. Heel soms gaat hij ernaar toe, wanneer er een kaartje over is bij zn vrienden. Nu hebben we uit zijn erwelnaartoesupporterstijd wat sjaals over, en die ga ik achter een mooi gouden baroklijst spannen. Hij komt in de slaapkamer te hangen waar we ook een barokkroonluchter hebben hangen, dus blijft het een beetje indezelfde stijl. En heb ik mn zin, want dit wil ik niet in de huiskamer, daar hangt o.a. een mooie pentekening van het stadion. En dat is wel genoeg ;-)

Nou, even mezelf moed inspreken, want ik wil het afhebben voor mn kleinste mupke wakker word van haar middagdutje.

2 opmerkingen:

  1. Jensam, wat een creatieve oplossing voor dit supportersgebeuren. En die rotzooi? Gewoon diep ademhalen en elke dag maar weer als een uitdaging zien. Doe ik ook en het helpt. Echt waar. Ben je al een beetje gewend op je nieuwe stekkie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tineke, ik geniet elke dag als ik wakker word in ons nieuwe huisje. Als ik in de keuken sta prijs ik me gelukkig met het uitzicht dat we hebben. Het enigste waar ik vreselijk aan moet wennen: sochtend naar beneden rennen om naar toilet te gaan ;-) Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen