donderdag 17 december 2009

Sneeuw

Huh?! was mijn eerste reactie toen ik vanochtend naar buiten keek. Ook al wist ik dat er sneeuw kon vallen. Wel gehoopt dat ze gelijk hadden, maar niet verwacht. De vreugde was dan ook groot toen ik het aan mijn dochter liet zien. Ja, ik wil naar buiten, mama!!! En dat hebben we dan ook gedaan. Moppetoetje nr.2 gaat 'sochtends toch altijd nog even naar bed terug als ze haar fles opheeft. Dus babyfoon mee, helemaal ingepakt en hup naar buiten. Uiteraart gewoon voor de deur en alle lichten uit.

Ze vond het geweldig. Eerst een prachtige sneeuwpop gemaakt, en later werd ik ondergegooid doorsneeuwballen. En zij zelf natuurlijk ook en ze lag in een deuk :-). Heerlijk. Hier kan ik echt zo van genieten. Even een momentje geluk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten