woensdag 23 december 2009

Time flys

Of hoe je dan ook zoiets schrijft. De tijd vliegt voorbij. Ik heb nog steeds het idee dat kerst pas volgende week is. Vanochtend wilde ik wat kleine boodschapjes halen, en dan morgenavond de rest...... Ja dat gaat dus niet, want morgen is het al kerstavond. Tjonge jonge, wat vliegt de tijd.

Vandaag is mijn jongste telgje wezen wennen op het kdv. Voor mij is dat een hele stap, want geen van mijn kinderen hebben ooit hierop gezeten. Maar ik moet wel, want we moeten weer aan de slag, en middelste moppetoetje gaat over 3 maandjes alweer naar school, dan is ze 4. Dat zeg ik, de tijd vliegt voorbij. Als de dag van gisteren word ze op mn buik gelegd, de makelijkste bevaling, een heerlijke baby. Alledrie hoor. De oudste wordt gewoon 16jaar volgend jaar. En over ruim 2 maanden is de jongste een jaar. Haar eerste jaar is echt voorbij gevlogen, even knipperen met je ogen en ze kruipt al. Vorige week voor het eerst. Wat een schattig gezicht, en ze staat ook, helemaal trots is ze dan.

Ik ga maar even een kerstlijst maken, want het word een lang weekend.
Allemaal een hele fijne kerst.

1 opmerking:

  1. Jensam, sterkte met alle kerstdrukte. Ik wens je hele fijne en sfeervolle kerstdagen met allemaal mensen die je lief en dierbaar zijn om je heen. Dikke knuffel en vergeet niet te genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen