maandag 7 september 2009

Alles of niets

Als ik het een doe, doe ik het andere niet. Vind dat een rare eigenschap van mezelf. En het lijkt ook niet te veranderen....
Moet ook zeggen dat ik vanalles aan het doen ben, maargoed er zijn zovele met mij, toch?!
Als ik kijk naar eenvoudigleven, waarin 10 kinderen worden opgevoed, en ook nog eens vanalles zelf word gemaakt, krab ik mezelf weleens op mijn hoofd: hoe krijgt ze het voor elkaar ;-)

Zoals vandaag: ik had een afspraak bij het consultatie bureau, moest flink wat telefoontjes plegen, en natuurlijk de meisjes verzorgen, en nu moet ik nog het huishouden doen. de eerste4 dingen van mijn lijstje heb ik al gedaan, maar nu de rest nog. en dan had ik ook nog mijn huis willen soppen, en de rest van mijn administratie map willen doen. Ach, ik moet zeggen dat ik al heel trots ben op wat ik het weekend allemaal heb gedaan.

Al mijn mappen heb ik uitgezocht en bijgewerkt, ik heb 2 kaarten gescrapt, samen met peterdochter een appeltaart gebakken: heerlijk was hij. Ik kom erop terug, want het is een heerlijk recept, en het kost niks,,,, bijna niks dan.

nou, ik ga mijn poging tot huisopruimen hervatten ;-)
O,ja: ik heb mijn reservering binnen: over 2 weken gaan wij heerlijk een midweekje weg. 'Gewonnen' bij vakantieveilingen.nl
Voor 80 euro gaan we als gezinnetje voor het eerst weereens op vakantie. We zijn 5 jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest. En ik heb van mijn zus zakgeld gekregen voor mijn verjaardag, dus onze vakantie kan niet meer stuk. Heerlijk even uit ons iniminihuisje. Het huisje waar we onze vakantie mogen vieren is 20 vierkante meter groter ;-) hahaha

1 opmerking:

  1. Hi Jensam,

    Wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie zeg! Ik ben ook al drie jaar niet weggeweest en dan snak je op een gegeven moment naar een andere omgeving. Hoe fijn het overigens thuis is. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen. Waar ik ook benieuwd naar ben is je appeltaartrecept. Ik ben dol op appeltaart! Leuk hè, samen bakken. Laat je de kaarten ook nog zien? Ook daar ben ik benieuwd naar....Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen