woensdag 16 september 2009

Oeh, als dat maar goed komt

Een domme actie in het verleden. Ik hoop maar dat dat geen staartje heeft voor nu.
In mijn zwangerschappen ben ik een beetje labiel, om het zo maar te noemen. In de afgelopen zwangerschappen ben ik wederom gestagneerd in het bij houden van de administratie. Dat heeft tot gevolg gehad dat ik driemaanden huurachterstand heb gehad, en na een regeling te hebben getroffen, kreeg ik het nog voor mekaar om bij de deurwaarder terecht te komen. Stom stom dom.... gelukkig heb ik het toch weer recht weten te breien. Maar ja... dat staat natuurlijk ook in de verhuurdersverklaring die ik naar de woningbouwvereniging moest sturen van ons bijna nieuwe huisje. Ik hooooooooop zo dat het goedkomt. Ik hoop echt dat ze zien dat we nu weer helemaal ok zijn.
Vandaag heb ik alles gefaxt. Mischien krijg ik deze week nog wat te horen. Wie weet....

Denk na voordat je wat doet, of juist niet doet... het kan gevolgen hebben namelijk :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten