zondag 27 september 2009

Tja 2

En dan komen we thuis van een heerlijke week weg. We hebben echt heerlijk genoten van het huisje in drente. Ik wilde eigenlijk nog niet weg, terwijl ik meestal na een dag of 2 er al genoeg van heb. Ik heb onwijs last van heimwee.
Maargoed, dan kom je thuis, kijk je de mail na, kijk je op woningnet, en zie je ineens staan dat je alsnog eerste bent..... WAT, HUH?! We snappen er niets meer van. We hebben wel een klein vreugde dansje gemaakt, maar het grote gat in de lucht sprong, die moet nog komen, die doen we wel als we de sluetels in onze handen hebben.

Die mensen die na ons recht hadden op het huis die hebben het of niet genomen of de gegevens kloppen niet.

Bij ons zat het dus zo, dat de inschrijven van de gemeente geld, en niet die van het huurcontract, omdat ik me later dan 2 maanden pas in dit huis heb ingeschreven, en dan geld de woonduur niet meer van het huurcontract. Snap je m nog? Haha, Dus zodra je een andere woning heb, schrijf je binnen 2 maanden in, dan kun je je huurcontractdatum gebruiken als woonduur bij woningnet.

Ik ben in gedachten al heel voorzichtig het huis aan het indelen. Het zal lowbudget worden, want ik wil niet teveel lenen van mijn moeder. Het si een voordeel dat ik straks een eigen praktijkruimte heb, dat is echt super.

We krijgen het wel superdrukjes natuurlijk. Maar eerst wachten we de sleutel af. Wel hebben mijn zoon en ik nog even gekeken, want hij had het nog niet gezien. En daar zag ik dat er nog geen plafonds in zaten en de keuekn ook nog niet. Vind ik niet erg, want dan heb ik nog even de tijd om hier de puntjes op de I te zetten.
En nu ga ik een klein meisje uit bed plukken, en op naar een verjaardag. Fijne zondag.

1 opmerking: