dinsdag 29 september 2009

T-JA!! 3

Zoals het er nu naar uit ziet, zullen we rond 12 Oktober de sleutel kunnen ophalen en het crontract kunnen ophalen. Mijn planning gaat er naar uit dat we dan een week in het nieuwe huis klussen en in het weekend overgaan, en dan een week voor het oude huis op te leveren.
Zal dat lukken??? Er komt nu werkelijk niks uit mn handen, ben zo nerveus en zenuwwelappig, word er gek van. Ach komt vast allemaal goed.
Moet even alles op een rijtje zetten en lijstjes maken dan is het wat rustiger in mn hoofd.

Wel heerlijk hoor, er komt een nieuwe keuken in, vanille kleurig. En dan wil ik zwart-wit geruitte vynil. Ik krijg een zwarte kroonluchter van een vriendin van mij. Dan wil ik in de slaapkamer alles wit, en een muur zwart en van de ikea 2 van die mooie ovale barokachtige lijsten met van dat fuweelachtigebaronk behang erachter.
De meiden krijgen een witte kamer en daar zal ik waarschijnlijk hier een daar een plukje gras op de muur schilderen met bloemen en ik wilde in de stijl van jip en janneke hun profiel op de muur schilderen.
Grote kleine vent wil graag alles bruin. Dat vind ik best bijzonder voor een jongen van 15.
We hebben nu een zwarte tv-kast met glazen duurtjes, en die wil ik wit of creme maken en dan in de duurtjes van dat mooie cremeige barokbehang plakken. En zo ook het buffetkast behandelen die nu als opslagplek dient in de box. Oooh, het word vast prachtig allemaal. Over de vloer ben ik nog niet uit, want ik wil niet teveel geld uitgeven, maar clicklaminaat heb ik het wel even mee gehad. En van vynil nben ik zo bang dat het stuk scheurt, als je iets verschuift. Ach komt ook vast helemaal goed...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten