zaterdag 27 februari 2010

Hij rijdt heerlijk. Vandaag ben ik naar mijn oude buufje geweest en het zoeft heerlijk over de weg. Ja ik ben nog steeds erg blij. Vandaag had ik ook leuke post. Een setje met een fhöne, kammetje, lipstikje enz. voor de kaptafel van de barbies van moppetoet. Die had ik besteld via marktplaats. Helemaal leuk.
Ook is mijn eerste 'only cards' binnen gekomen. Dat is een tijdschrift voor scrapper. Straks heerlijk doorbladeren en ideeën opdoen.
Bij mijn buufje op de koffie heb ik haar voeten behandelt. Ik ben namelijk pedicure. En zij is kapster, dus we behandelen elkaar zonder de knip open te doen. Ze is hoogzwanger, altans half april uitgerekend maar erg last van haar bekken, en heeft alleen moppetoet gedaan. Kleinste moppetoet was bij papa thuis gebleven. Ik knip de mannen zelf, en moppie had ik ook gedaan, maar ik was toch iets naar mijn gevoel uitgeschoten en buufje heeft het even bijgeknipt.
Ik mag weer als de kleine van haar er is. Is ook wel nodig want het is erg lang, tot aan mijn middel zeg maar.

Gisteren had ik de kaartjes eindelijk klaar voor allerkleinste moppie. beetje laat want volgend weekend vier ik het al. Ik maak altijd zelf mijn kaarten. Zo ook onze uitnodigingen voor de bruiloft en geboorte kaartjes. Vind dat erg leuk om te doen. Helaas laat ik ze niet zien, want dat vind ik te persoonlijk, sorry.

Ik heb mij zus gevraagd of ze susie wilt maken.... zooooooooooo lekker. Ik heb simpel kaas en worst gehaald, toostjes en ik maak wraps. Als de tijd het toelaat dan maak ik gevulde eieren, ook altijd een succes. Taart is besteld, en zelf maak ik nog een appeltaartje. verder heb ik nog ordinaire frituursnacks en dan vind ik het wel goed zo. Meestal ben ik van de zelfmaak hapjes, maar heb zo geen zin in. En zo vinden ze het ook wel gezelig lijkt me. De meeste die komen die hebben nog niet eens ons nieuwe huis gezien, dat volet wel dubbel. Ik doe het zelf ik weet het, maar als er iets is dan ben ik vaak degene die helpt. Zelfs met mijn hoogzwangere buik heb ik lopen schilderen en lopen verhuizen etc. etc. En nu was het toch wel teleurstellend over de helpende handen. Dat is best jammer, want ik ben dan zo een type die toch anders tegen de mensen aan gaat kijken. Jammer.
Maargoed, dat is mijn ding ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten