maandag 22 februari 2010

Mijn meiske van bijna 4 is nog steeds droog geweest. Alles doet ze op toilet. Echt onwijs trots ben ik op haar. Soms durft ze niet te poepen, maar ook dat hoort erbij. Het is ook helemaal nieuw en spannend.

Verleden week was ik op weg naar een verjaardag. De hele dag had ik er zin in, en ineens kreeg ik zo een onbehaaglijk gevoel. Ik had geen zin meer. Hup toch kinderen ingepakt, om vervolgens ook manlief op te halen.
Ik reed door een tunnel en mn aandacht werd gepakt door een raar geluid.... Ik hoopte dat het niet was wat ik dacht dat het was.... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en ja hoor daar voelde ik ook de auto bobbelen: een lekker band... Sjips. Echt eng als je met 2 kleine meiskes rijd, en de hond van mn moeder had ik ook mee. Ik ben doorgereden met knipperlichten aan naar een veilige plek. Manlief opgebeld dat hij zelf verder moest met het OV, en zus opgebeld dat ik later zou komen. Vervolgens de ANWB, waar ik lid van ben, en na een halfuurtje kwam hij. Gelukkig had ik koekjes bij me, want zo heb ik kleinste moppetoetje een beetje stil gehouden. Ze vind autorijden niet erg, maar zodra je een poosje stilstaat, laat ze wel merken dat ze er genoeg van heeft. Ook de motor heb ik laten draaien, want het was best koud. En als kers op de slagroom, ging het benzinelampje ook nog branden... Whaaaaaa.
Ennieway, ik ben heelhuids aangekomen, kinderen hebben zich vermaakt, we hebben heerlijk gegeten. Mijn zus kan heerlijke hapjes maken, waaronder sushi. Mjammie. En het was verder heel gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten