dinsdag 9 februari 2010

Ik ben er weer

Ik was even van de buitenwereld afgesneden.
In mijn hoofd gaat het op rolletjes maar in het echte leven gaat het wel eens wat minder. En zeker met mijn administratie maak ik er regelmatig een puinhoop van. Dat is weer redelijk rechtgetrokken en nu is het weer tijd om gewoon te doen, en geen kop in het zand gedrag.

Ondertussen ben ik niet meer afgevallen, ik heb dan ook even geen zin gehad in het normale gezonde eten. Vandaag ben ik wel weer keurig begonnen met een ontbijt. Toch gek dat ik daar moeite mee heb.

Wel heb ik me uitgeleefd op poppekleertjes maken voor mopje van bijna 4. Ze was er helemaal gelukkig mee. En woensdag gaat ze naar haar eerste balletles. Ooh wat spannend. Het is meer spelender en dansenderwijze bekend worden met je lichaam en de omgeving om je heen. Het klonk heel leuk en niet zo streng.

Volgende maand gaat ze naar school. Daar heeft mams het een beetje moeilijk mee, want dan is ze ineens zo groot, en wat zal het stil zijn in huis. Ook kruipt er nog een mopje in de rondte, dametje is aardig aanwezig. Maar ze is er wel aan toe hoor. Lekker weer met andere kindjes spelen.

Ik zie enorm uit naar het mooie weer. Dan kan ik mijn droom in vervulling laten gaan: een moestuintje. Heeeeeerlijk. Lekker freubelen in de tuin, en ondertussen heerlijk gezond en superlekker groente en fruit eten uit je eigen tuin. En als het helemaal mooi weer is kunnen de meisje lekekr badderen en ook wil ik een zandbak voor de dames. Water en zand, dat vinden kinderen vaak prachtig.

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk Jensam, dat ik je weer zag op mijn blog! En fijn je hier ook weer tegen te komen. Gewoon blijven schrijven hoor. Wij helpen je wel door je dipjes heen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen