woensdag 10 februari 2010

Ik is blij



Toen mijn dochter was geboren had ik een mooi gescrapte lay-out gekregen van mijn forum-dinnetje. Heel mooi. Ik was al eerder aangestoken met het scrap-virus door haar.


Ik wilde graag ook een lay-out van mijn eerste dochter en mijn zoon, en over een gebeurtenis.


De lay-out van mijn eerste dochter heb ik vandaag eindelijk gemaakt. Ik is helemaal blij. Hij is erg mooi geworden. Witte achtergrond, met oranje-rode tinten en een supergave foto van haar, dat ze net geboren was en onder de warmtelamp lag en superwijs de camera inkijkt. Het smeer nog op haar gezichtje, helemaal om te smelten.




Gisteren heb ik eindelijk ook het gefeliciteerdjebentzwanger-kaartje af gekregen voor mijn nichtje. Daar was ik mee begonnen in ons oude huis, en is dus rose-blauw, en afgemaakt verder met blauw, want ze krijgen een zoon. in mei is ze uitgerekend.




Straks ga ik verder met een geboorte-kaartje. Het mannetje is inmiddels al 2 maanden... Maar ze kent me. Gelukkig. Maar ik wilde voor haar zo graag een gescrapt-kaartje. Dus ik ga zo aan de scrap.




Ik zal wel even wat kaartjes showen. Kunnen jullie zien hoe crea-bea ik kan zijn ;-)

2 opmerkingen: