dinsdag 23 februari 2010

Sinds kort heb ik er een nieuw uitje bij. Een keer in de maand ga ik mee naar de bingo waar mijn moeder en zus ook naartoe gaan. Ook de schoonmoeder van mijn zus is er dan, en mijn jongere nicht met haar vriend. Dus een leuk clubje. Afgelopen week was ik alleen met mijn zus. Ik heb nog nooit wat gewonnen, behalve dat mijn zus een scrappakket voor mij heeft genomen, want zij heeft alles al ;-).
Nu was het geluk aan mijn kant, ik had wel 5 keer bin-ggo. Hahhaha, ik ben dan zo blij als een klein kind. Ik was helemaal in mn nopjes. Ik had zelfs de allerlaatste ronde van de grote tafel. Je mag zelf je prijs uitkiezen, en ik heb allemaal knutsel-scrappakketten uitgekozen. En een winterset voor de auto.
Ik had mezelf verboden om nog scrapspullen te kopen. Want als ik dan door een action of iets dergelijks loop, en ik zie al die heerlijke glimmertjes, papiertjes, stickertjes, lintjes enzovoort enzovoort, dan jeuken mn handen: hebbe hebbe hebbe. Ik houd ervan. En als ik even de tijd heb, wat ik niet veel heb, dan krijg ik zoveel energie van dat gepriel en gepiegel. Heerlijk.

Maar ik heb zoveel, dus even de hand op de knip. Maar nu mocht het wel van me, dat ik bij bingo de scrappakketten heb genomen. Vandaag heb ik tussen de bedrijven door mijn knutselhoekje opgeruimt. Ik ben nog niet tevreden, maar dat komt ooit wel goed. Ik wil namelijk graag 3 houten planken met houten consoles eronder, en dan in dezelfde kleur gelakt als de kast die ernaast staat, en dan komen ze tegen de muur, boven mn pc. en dan wil ik ook een lage expeditkast van de ikea, een witte, en daar wil ik de pc opzetten, en manden in de kast en mooie dozen op de planken. en daar lekker mijn knustelenfrutsels in hebben. Ook heb ik nog een keukentafellamp, die moet nog opgehangen worden.
Manlief heeft volgende week vrij genomen, dan kunnen we de puntkjes op de I zetten, want anders ben ik bang dat het er nooit meer van komt.
Dus we zijn weer lekker bezig ;-)

Dit is een memoblokje, heel simpel. Alweer een poosje geleden gemaakt hoor.

3 opmerkingen:

  1. Leuk je eigen hobbyhoekje bijna klaar... gaat lekker met je zo te lezen ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een energie weer Jensam. Goed joh! En je blokje is leuk. Veel scrapplezier!

    BeantwoordenVerwijderen