zondag 14 februari 2010

lekker gevoel

Het gaat weer lekker met me. Ik krijg het gevoel terug van voor de zwangerschappen. En dat is fijn. Ik heb ook alweer gewerkt, en dat was ook fijn. Nu moet ik nog de administratie doen van mijn zaakje en dan is alles op orde. Dat is een heerlijk gevoel.

Wat ik nu minder vind is dat het zo koud is. Ik hou van de lente en de herfst, niet te koud en niet te warm. Ik hou van de eerste zonnestralen in de lente. Vooral de geur. Dat is zo heerlijk. Dat kan mij echt een verliefd gevoel geven. Dan snuif ik de hele dag. Ook als ik narcissen of geurende krokussen in huis heb.
Vorig jaar heb ik 3zakken bollen gekocht voor 3 euro, en die gaan het voorjaar in de grond. samen met dochterlief, want zij vind tuinieren ook leuk. Ik kan niet wachten ;-)

Het is de maand van de liefde volgens Tineke. Daar kan ze weleens gelijk in hebben.... Mijn kleine man van 15 is in LUF. Naar mijn weten zn eerste liefde op wat kleuterliefdes na. Hij is anders. En mama mag natuurlijk niks zeggen. Bij mijn vraag hoe ze heet en hoe oud ze is moest ik al 'normaal' doen, hahaha. Ik laat m lekker. Heerlijk toch om verliefd te zijn.
Ik ben ook nog verliefd op mijn man, af en toe zo een heerlijk warm gevoel van binnen als ik aan m denk, of naar m kijk. Of als hij mij aankijkt. Mijn man is een stille man. Af en toe moet ik hem vertellen dat ie af en toe moet zeggen dat hij nog van me houd, of dat ik zijn meissie ben. 'Maar dat ben je toch', zegt ie dan.... Jaaahaaa, maar af en toe wil ik t horen, ik ben een vrouw hoor, en vrouwen willen dat graag horen. niet elke dag, dat hoeft niet voor mij, en het hele kleffe hoeft ook niet voor mij, maar zo af en toe zeggen geeft me een heerlijk gevoel, ook al weet ik dat ik zijn liefde ben.

2 opmerkingen:

  1. Jensam, wat een liefdevol logje! Ik ruik het voorjaar al daar bij jullie in huis. Voor jullie zoon de volgende gouden mama-regel....horen, zien, en zwijgen. Het is niet anders, hihi. Happy Valentine, met je lief !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt me zeker aangestoken ;-)
    jaja, ik laat mn kleine man lekker met rust hoor. wel even wennen voor deze mama die graag alles wilt weten.. haha

    BeantwoordenVerwijderen