zondag 17 april 2011

Extra geld verdienen

Hoe ga je dat aanpakken? Er gaat meer geld uit dan dat erin komt.
Mijn voornemen voor nu is: stoppen met roken, of eigenlijk vanaf morgen ben ik geen roker meer... Ik zal het moeilijk krijgen, echt, want ik ben een roker... O, nee ik moet mezelf moed inspreken: IK ROOK NIET!! Het scheelt wel 3700 euro op jaar basis, niet dat ik dit in mn eentje op rookte, maar mijn man stopt ook met roken, en ik heb het berekend met de nieuwe prijs.

Dan was ik van plan om thuiswerk te vinden. Nou knap van je als je het wel heb gevonden, want ik heb me her en der in geschreven, en word volge-maild met onzinmailtjes, en voor alles moet je óf je eigen inschrijven wat 10 euro kost, of je moet verhaaltjes schrijven en dan krijg je advertenties op je pagina en dan maar hopen dat erop geklikt word, (kan ik net zo goed hier doen via google zelf) dan kun je lid worden van ladymail, daar krijg je punten, maar op een slinkse manier krijg je allemaal reclame en als je daar gebruik van maakt dan krijg je extra punten, nee dank u.
en dan heb je ook nog waarbij je al smsend in aanmerking kan komen voor vacatures, ja dank u de koekoek.

Dat doe ik niet, en oja, ook kun je aan telfeoonsex doen, al telefonerend, voor de cam, en sms-end. hahaha, Leuk voor de dames die het wl doen, maar ik ben er geen type voor. En ik zie me al een heet telefoontje plegen terwijl ik een vieze pindakaas snoet aan het afvegen ben.. hahaha.

Nee, het roken zal een hoop geld schelen, vanaf augustus loopt mijn verzekering af bij de RVS wat me ook al zo 300 euro per jaar zal schelen, dan ga ik nog 2 abonnementen afzeggen, namelijk baby-tv van upc, en goedkopermobiel bellen via de huistelefoon: ik heb een mobielcontract waarmee ik bel naar mobiel want ik heb een x aantal minuten per maand. DUH.
En dat scheelt me ook 120 euro per jaar.
Bij elkaar is dat al: 4120 en per maand is dat: 343 euro. dat is echt veel.
En ik zal hier en daar nog kijken of ik ergens nog op kan besparen en of ik her en der iets te verkopen heb.
Goh, tis best leuk en een sport.
Je komt weer even met beide benen op de grond te staan, maar het voelt GOED.

Ik heb via www.gratisoptehalen.nl een boeken kast kunnen krijgen. Die heb ik vandaag opgehaald en geschuurd. Ik heb nog grondverf en witte lak, Maar heeeel lichtrose lijkt me ook heel gaaf. Eerst maar eens in de grond zetten.
Ik ben er in ieder geval blij mee. En zij blij, want ze heeft van mij een bos rode en rose tulpen gekregen.
En is het niet omdat je weinig geld hebt te besteden, het is ook nog eens in het kader van recyclen. Ik houd daarvan ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten