vrijdag 8 april 2011

Hyves

Al 4 jaar was ik lid van hyves. Er kwamen vrienden bij, er gingen vrienden weg. En ineens was ik er helemaal klaar mee. Even kijken of er iemand gereageert heeft. Even kijken of iemand een leuke wiewatwaar had geschreven. Even kijken hoeveel er al naar de nieuwe foto's hebben gekeken. Al zoveel en niet eens een berichtje!? Nee, ik ben er klaar mee. Ik maak het mezelf veelste moeilijk. Ik verwacht teveel. En daardoor ben ik gauw teleurgesteld. Dus maak ik het mezelf veel te moelijk. En heb ik gisteren de knoop doorgehakt, en ben ik gestopt met hyves. Het kost me ook veel tijd die ik eigenlijk veel te hard nodig heb. Ik moet nodig het laatste stukje van administratie doen. Ik had verwacht van het maatschapelijk werk dat ze me sneller zouden helpen. Het is echt echt een puinhoop. En ja, ik heb het zelf gedaan. Maar soms is het zo druk in je hoofd. Dan zie je door de bomen het bos niet meer en stop je je hoofd in het zand. Daar kan iemand die het allemaal op een rijtje heeft zich niks bij voorstellen. Nee ik hoef geen medelijde, want dat doe ikzelf ook niet. Maar als iemand nou eens met een goeden tip komt dat het wat rustiger in je hoofd word, zonder drugs ;-) en drank ;-) dan is dat van harte welkom. Het is wel heerlijk weer he. Ik lees her en der dat er al zaadjes zijn gezaaid. Ik heb nog niets gezaaid. We willen van de kleine moestuin een zandbak maken, en dan op het balkonnetje kuipbakken neerzetten met groente ofzo. Ik ben er nog niet uit, maar ik heb nog een klein maandje om eroverna te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten