maandag 25 april 2011

Weekbudget

Dinsdag begint mijn boodschappengeld. het is 100 euro per week, maar omdat ik al vlees heb gekocht houd ik over: 81 euro.
In totaal kwam ik op 103 euro. incl vlees dan. Dan heb ik ook deze week een heleboel extra's moeten kopen zoals toiletpapier, luiers, en natuurlijk wat extra lekkers zoals croissantjes en veel fruit voor de pasen.

Het was erg gezellig. Mn moeder heeft bij ons geslapen en 1e paasdag hebben we uitgebreid gebrunched en 'savonds lekker biefstuk, gebakken aardappels en sla gegeten. De meiden hebben van oma ieders een allerschattigs jurkje gekregen. En natuurlijk hebben de dames eieren geschilderd. Het was wel heel zielig want moppie van 5 was ziekjes. Ze had koorts en heeft bijna de hele dag geslapen.

Morgen beginnen we weer een nieuwe week. Ik haal dan boodschappen tot vrijdag en vrijdagavond haal ik tot maandag. Zaterdag is het koninginnedag. We weten nog niet of we weg gaan, want bij mn man worden 6 van zijn kiezen donderdag getrokken. 4 verstaandkiezen en 2 gewone kiezen. Hij krijgt een roesje en hopelijk valt de pijn mee. Ik heb met hem te doen want ik ben ook niet zo een held.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten