zondag 10 april 2011

opruiming

Een ware opruiming in huis is heerlijk. Is ook meteen een opruiming in je hoofd. Ik heb alle kasten op de mannen hun kast na helemaal uitgeplozen. Ik dacht dat ik niet zoveel kleding had, maar niets is minder waar. Het was alleen een puinhoop in mijn kast, dat ik geen setjes ervan kon maken, en zo trok ik steeds het zelfde aan. Nu is er nog maar de helft van mijn kleding in de kast aanwezig, maar heb naar mijn idee wel meer keuze. Soms is less: more. En mijn man werkt bij een groot keten waar eens in de zoveel tijd een monsterverkoop is, en dat komt er bijna aan. Wat ik graag nog wil zijn een paar lekkere zomer schoenen, b-h's en mischien een shirtje en heeeel graag een paar broeken van boris casual. Dat is een merk broek en die kosten zo een 45 euro per stuk. Maar je doet er jaaaaaaaaaaren mee. Helaas heb ik afgelopen verhuisbeurt mn broeken beverfd. Hoe stom zeg. Maar goed ik kan het niet meer terugdraaien. Als het vakantiegeld is gestord dan ga ik naar het marktkeldertje in Amsterdam bij de dappermarkt. Dat is een winkeltje die volgestampt is met werkelijk allerlei soorten kleding. Goed je portomonee dicht houden want ze weten je wel vanalles aan te smeren ;-) Op dit moment is er iemand bezig met mijn salonnetje. Ik heb een berging die ik wil gebruiken als salon. Ik vind het s'avonds naar de mensen toe gaan erg vermoeiend. Hij gaat ook mijn huis afschilderen. Ik ben daar zo werkelijk superblij mee. Mijn man kan niet schilderen. En ik heb er geen tijd en puf meer voor. Maar ik stoor me er vreselijk aan. Dus wie weet komt het ooit nog af, ons huisje ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten