maandag 10 augustus 2009

Heerlijk dagje uit

Wij zijn gisteren met de hele fam, zus, zwager en oma wezen varen. Het was heeeeeerlijk. Ik heb ontzettend genoten, we zijn ontzettend verwend met allerlei heerlijke hapjes.
Mijn zus is heel lief. Ze staat altijd voor iedereen klaar. Ze is recht voor zn raap.
Manlief had een aardig borreltje op, maar moet eens in de zoveeltijd kunnen. Ik ben toch altijd bobine, daar hijgeen rijbewijs heeft.

Ik had altijd een beetje een hekel aan varen. Dat komt waarschijnlijk omdat we vroeger weleens vaarden en er vaak ruzie of wrijvingen waren. Maar gisteren heb ik werkelijk genoten. over het water dobberend. lekekr hapje, lekker drankje, kindjes waren lief. Vrolijke mensen. Heeerlijk. Daar kunnen we weer even op teren.

Ik heb van mijn vriendinnetje trouwens geleerd om je gedachten stop te zetten zeg maar. Ik ben vaak de hele dag in mijn hoofd bezig met wat ik allemaal wil doen, maar aan het eind van de dag heb ik nog niets gedaan maar ben wel heel moe. Dus nu doe ik het zo: het gaat natuurlijk vanzelf dat je aan iets denkt wat nog gedaan moet worden, en dan spreek ik mezelf toe: ok, 1 keer aan gedacht en nu weer aan wat leuks denken. Ze zegt dat je het dan uiteindelijk vanzelf gaat doen. En idd, ik ben een stuk rustigerm en heb eindelijk weer eens gezogen en gedweild. Voor iemand die lekker in zijn vel zit leest dit natuurlijk raar. Maar als je even niet zo lekker in je vel zit, dan is alleen het stofzuigen al een hele opgaven. Maar we blijven positief ;-)

Ik kan nog wel even teren op het heerlijk uitje dat we gisteren hebben gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten