vrijdag 14 augustus 2009

Volgens mij helpt het echt

Ik heb mijn eerste fase afgerond van de terapy. Het was best confronterend en intensief. Maar ook heel leerzaam en opluchtend. Het is me opgevallen dat ik wat sterker in mn schoenen sta en dat ik minder snel rood word. Daar kwam ik gisteren achter. Over het algemeen word ik bij iedereen rood, maakt niet uit wie, en ik trek me ermeestal niets van aan. Ik heb het in zoverre geaccepteerd, het hoort bij me. En ik klets ook gewoon door met degene waar ik mee aan het praten ben. Ook met vreemde, alleen dan zal ik het gesprek iets eerder afkappen en dat is best zonde.
En gisteren moest ik met me zoon iets ophalen bij iemand voor zijn x-box. Natuurlijk maak je een praatje, maar ik werd niet rood... Wauw wat een gewaarwording! Of dit nu door de terapy komt weet ik niet maar het voelde erg fijn.

Voor de geintresseerde:
http://www.interapy.nl/template_home.php?id=0

Vandaag zijn we een heerlijk dagje naar madurodam geweest. Ikzelf vond het veel te druk. Om met een kinderwagen door al die te kleine paadjes te wandelen. Nee ik ben lekker bovenaan gaan zitten en manlief met peuterdochter is door het miniatuur landschap gaan wandelen. Ze vond het prachtig.

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat de therapie helpt! Madurodam is leuk hè, maar wat je zegt, bij drukte kun je beter even niet met de wagen op die kleine paadjes. Gister was het er ook heel erg druk, wij zijn doorgereden naar het strand. Iets meer de ruimte...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is ook heerlijk idd Tineke. Wij zaten met de voedingen van onze baby en slaaptijden van allebei de kids. Anders waren we ook even doorgereden naar het strand.

    BeantwoordenVerwijderen