woensdag 5 augustus 2009

Lekker dagje voor de kinderen

Mijn oudste is 15. En die is gek op zijn oma. Vandaag ging hij met haar naar de bingo. Toch heel leuk vind ik dat. Zo een jonge jongen tussen allemaal kleppende besjes ;-) En leuk voor ons want hij kwam met een tas boodschappen thuis die hij gewonnen had.
De middelste dochter is met papa voor de deur wezen spelen. Ik had een koeltasje meegegeven met wat pakjes sap en chipies. Dan hoefde ze niet steeds naar boven. Papa heeft een badje neergezet die is gevuld met emmers water, Hahaha, hij had er spijt van want er gingen toch heel wat emmers in. We hebben vorig jaar aan andere kraan gekregen en de slang past er nu niet meer op, daar moet ik even een ander opzetstukje voor halen.
Ik ben lekker in huis wezen rommelen, en de was gedaan, want dat was echt wel weer nodig. Mn hele schoonmaakritme ligt eruit...
Ach, we hebben vakantie ;-)
Kleinste moppetoetje heeft lekker in de box gelegen, daar heb je geen last van, dat is een allerzoetste meisje.
En met avondeten hebben we lekker makelijk gedaan: pasta salade. Daar kun je alles in gooien wat je maar wilt, het blijft lekker. Zo heb ik het gedaan vandaag:

elleboogpasta gekookt en in de vergiet onder de koude kraan in de pan koud laten worden.
gesneden ijsbergsla
half uitje
beetje ham wat we over hadden, en salami in stukjes
pijnboompitjes
2 tomaten in stukjes
mayonaise
beetje ketchup
pesto
zout, peper, knoflookpoeder en bieslook.

alles mengen, eetsmakelijk. T was heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten