maandag 31 augustus 2009

Van alles wat

Afgelopen dagen zijn voorbij gevlogen! Ik heb een sessie terapy gedaan en dat is best zwaar. Maar ik merk ook dat het oplucht.
Afgelopen weekend hebben mijn zoon en ik onze verjaardag gevierd. Hij is 15 geworden en ik 35. Ik was 2 dagen 20 toen mijn zoon geboren werd. Wat een heerlijk ventje. Wat een moelijke tijd. Ik heb mijn zoon alleen opgevoed tot zijn 9e jaar. Het was een heerlijke tijd, Maar ook soms verdrietig. Zijn vader was die niet de vader die ik gehoopt had dat hij zou zijn. Maar ik heb me prima vermaakt met mijn zoon en dat doe ik nog steeds. Ik kan zeggen dat ik het prima heb gedaan. Het is een fijne jongen, ondanks af en toe een grote mond door zijn puberteit. Ooo ik kan me zo indenken dat die hormonen lekker door je lichaam gieren, en wat doen je dan het liefst? Aanschoppen tegen degene die het beste met je voor heeft! Mama ;-)

Vandaag zijn we wezen kijken bij een huisje waar we 5e bij zijn. Ik ben verliefd. Ik wil het ik wil het ik wil het!!!!! Dus de duimen gaan rond. Al zegt een vriendinnetje tegen me: vraag, laat los en ontvang. OK gaan we doen, dus ik heb het er niet meer over.

Vandaag heb ik ook eindelijk weer eens mijn routine in het huishouden prima afgewerkt. 'sOchtends heb ik altijd een vaste routine. Meteen bedden opmaken, na het toiletbezoek meteen de wc een doekkie, meiden een fles, aankleden, badkamer oprgeruimd, was erin, was opruimen, etc. broodje eten, vaatwasser uitruimen, aanrecht opruimen, hal opruimen, huiskamer opruimen, tafel-, tv- en bank afnemen en stofzuigen. Dat doe ik elke dag. En dan de dagtaak en vandaag is dat altijd alles extra goed zuigen, de bank afzuigen, de ramen van de deuren in huis lappen, slaapkamer-, wc-, badkamer en hal dweilen, huiskamer afnemen en dan de kamer dweilen. Eigenlijk is dat maximaal zo een 2 a 3 uurtjes werk. Maar met 2 kleintjes duurt het vaak wat langer ;-)
Maar ik ga weer goed. Ik was zomaar om 11 uur helemaal klaar. Wat een heerlijk gevoel. Ik heb meteen een stukje van mijn administratie weer gedaan. Ik ben trots op mezelf ;-) En nu ga ik weer mijmeren over ons nieuwe huis.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten